Αυτές των 20 και των 6 δευτερολέπτων θα εξακολουθούν να υφίστανται.
Αν παρακολουθείτε συχνά βίντεο στο YouTube (και ποιος δε το κάνει;) θα έχετε σίγουρα βρεθεί μπροστά σε διαφημίσεις των 30 δευτερολέπτων που δεν μπορείτε να παραλείψετε.
Ευτυχώς, αυτές οι μεγάλες και ενοχλητικές- ως επί το πλείστον- διαφημίσεις σύντομα θα αποτελούν παρελθόν, αφού το YouTube σκοπεύει να τις καταργήσει μέσα στο 2018. Ωστόσο αυτές των 6 και των 20 δευτερολέπτων θα παραμείνουν ως έχουν.
Από το YouTube δεν μπήκαν σε λεπτομέρειες, αλλά η κίνηση έχει να κάνει πιθανώς με την έλλειψη προσοχής των χρηστών. Οι χρήστες είναι πιο πιθανό να εγκαταλείψουν ένα βίντεο όταν αναγκάζονται να παρακολουθήσουν μια μεγάλη διαφήμιση που δεν γίνεται να παραληφθεί. Αυτό είναι κάτι που στο YouTube και φυσικά οι δημιουργοί των βίντεο δεν θέλουν σε καμία περίπτωση. Ο ιστότοπος πρέπει να διασφαλίσει ότι οι χρήστες θα παραμείνουν αφοσιωμένοι, ειδικά καθώς το Facebook έχει γίνει πιο ανταγωνιστικό στον χώρο του βίντεο.
Το βάρος λοιπόν, πέφτει στους επαγγελματίες του χώρου, οι οποίοι θα πρέπει να γίνουν περισσότερο δημιουργικοί ώστε να επαναπροσδιορίσουν το περιεχόμενο των διαφημίσεων τους.
Πηγή: http://gr.pcmag.com