ΙΜΕ πληροφορική - Preloader

Ο Δεκέμβριος ο καλύτερος μήνας για τις online πωλήσεις, παγκοσμίως

Τον καλύτερο μήνα για τις ηλεκτρονικές αγορές, σε παγκόσμιο επίπεδο, αποτελεί ο Δεκέμβριος. Με τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια και τις εορταστικές προσφορές να κορυφώνονται, ο τελευταίος μήνας του έτους αποτελεί την πιο έντονη καταναλωτική περίοδο για τη βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ανάλυση της RTB House, για το πώς οι χρήστες του Διαδικτύου πραγματοποιούν τις αγορές τους το Δεκέμβριο, διαπιστώνει ότι οι χρήστες, παγκοσμίως, είναι πιθανότερο να επισκέπτονται ηλεκτρονικά καταστήματα και να πραγματοποιούν συναλλαγές κατά τις εργάσιμες ημέρες. Στην Ελλάδα, οι διαδικτυακοί χρήστες επισκέπτονται τα e-shops, κυρίως, μέσα στην εβδομάδα – τα καλύτερα αποτελέσματα σημειώνονται μια εβδομάδα πριν την παραμονή των Χριστουγέννων, π.χ. τη Δευτέρα, οι επισκέψεις σε e-shops είναι σχεδόν 12% πιο συχνές από το μέσο όρο του Δεκεμβρίου.

Το ίδιο ισχύει και με τις συναλλαγές – την ίδια Δευτέρα σημειώθηκαν πάνω από 39% περισσότερες συναλλαγές από το μέσο όρο του Δεκεμβρίου. Η εβδομάδα μετά από τα Χριστούγεννα αποτελεί μία, επίσης, εξαιρετικά καλή περίοδο για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα. Στις 25 Δεκεμβρίου, οι Έλληνες χρήστες δεν επισκέπτονται σχεδόν καθόλου τα e-shops, η μείωση στην επισκεψιμότητα ξεπερνά το 28% σε σχέση με το μέσο όρο για το Δεκέμβριο (επίσης, πραγματοποιούν πάνω από 35% λιγότερες συναλλαγές από το μέσο όρο του μήνα.)

Δημοφιλείς οι Δευτέρες
Παγκοσμίως, οι Δευτέρες είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς, με τους χρήστες να επισκέπτονται τα ηλεκτρονικά καταστήματα κατά 17% συχνότερα από το μέσο όρο μηνιαίως. Παράλληλα,  παρατηρήθηκε ότι, τις Δευτέρες, οι χρήστες πραγματοποιούν 38% περισσότερες αγορές από το μέσο όρο του Δεκεμβρίου.

Σύμφωνα με την ίδια ανάλυση, τα Σάββατα είναι η λιγότερο δημοφιλής ημέρα για για ηλεκτρονικές αγορές. Ο αριθμός των επισκεπτών στα ηλεκτρονικά καταστήματα μειώνεται κατά 8% από το μέσο όρο ολόκληρου του μήνα και ο αριθμός των συναλλαγών ξεπερνά σε μείωση το 22% σε σχέση με αυτόν τον μέσο όρο.

Η έρευνα έδειξε ότι για το 1ο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου, το online shopping  είναι, σε παγκόσμιο επίπεδο, πολύ δημοφιλές. Υπάρχει, όμως, μια απότομη πτώση την εβδομάδα πριν από τις γιορτές, η οποία πιθανώς οφείλεται στις προετοιμασίες των Χριστουγέννων. Επίσης, οι e-shoppers ίσως διστάζουν να αγοράσουν την τελευταία στιγμή, λόγω του φόβου για καθυστέρηση της αποστολής τους.

Το 2ο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου, περίπου μια εβδομάδα πριν από τα Χριστούγεννα, η συχνότητα των επισκέψεων στα ηλεκτρονικά καταστήματα και οι αντίστοιχες αγορές μειώνονται, φτάνοντας στα χαμηλότερα ποσοστά την παραμονή των Χριστουγέννων.

Την ημέρα αυτή, οι χρήστες επισκέπτονται καταστήματα κατά 28% λιγότερο από το μέσο όρο του Δεκεμβρίου. Ο αριθμός των συναλλαγών είναι, επίσης, χαμηλότερος από το μέσο όρο αυτού του μήνα κατά σχεδόν 41%.

Διαφημίσεις
Αν και δεν είναι πολλοί εκείνοι που επισκέπτονται τα ηλεκτρονικά καταστήματα κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων, είναι πιο πιθανό να κάνουν “κλικ” σε διαφημίσεις. Στις 25 και 26 Δεκεμβρίου, σχεδόν το 11% και 10% των διαδικτυακών χρηστών είναι πρόθυμοι να κάνουν “κλικ” σε banners, ποσοστό το οποίο είναι μεγαλύτερο από το μέσο όρο του Δεκεμβρίου.

Ο αριθμός των “κλικ” στις διαφημίσεις, οι επισκέψεις στα ηλεκτρονικά καταστήματα και ο αριθμός των συναλλαγών αρχίζει να αυξάνεται σταδιακά μετά τις αργίες.

Η έρευνα
Η RTB House είναι διεθνής τεχνολογική εταιρεία, που παρέχει λύσεις retargeting, χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής, βασισμένη σε αλγόριθμους deep learning για κορυφαίους διαφημιζόμενους παγκοσμίως. Η συγκεκριμένη έρευνα ανέλυσε τη συμπεριφορά των διαδικτυακών χρηστών κατά το Δεκέμβριο, με συγκεντρωτικά στοιχεία από περισσότερες από 40 αγορές σε όλη την Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική, την Ασία και τον Ειρηνικό, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Οι Έλληνες χρήστες έχουν , στο μεταξύ, ένα μοναδικό χαρακτηριστικό σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο – επισκέπτονται ηλεκτρονικές σελίδες και αγοράζουν αμέσως μετά την παραμονή των Χριστουγέννων – το peak των πωλήσεων καταγράφεται στις 27 Δεκεμβρίου, με τους  χρήστες να επισκέπτονται ιστοσελίδες κατά περισσότερο από 15% σε σχέση με το μέσο όρο του Δεκεμβρίου (πραγματοποιούν, επίσης, πάνω από 32% περισσότερες συναλλαγές σε σχέση με το μέσο όρο του μήνα).

Πηγή: sepe.gr

Μετάβαση στο περιεχόμενο