Αύξηση 37% στις πωλήσεις smartwatches το 2ο τρίμηνο του 2018

auxisi smartwatchesΈντονα θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης πέτυχε η παγκόσμια αγορά smartwatches το 2ο Fτρίμηνο του 2018 σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Οι πωλήσεις “έξυπνων” ρολογιών, σε παγκόσμιο επίπεδο, αυξήθηκαν κατά 37% σε ετήσια βάση. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της εταιρείας Counterpoint, η αγορά παραμένει εξαιρετικά συγκεντρωμένη, καθώς έξι μόλις κατασκευαστές ελέγχουν μερίδιο 74% των συνολικών πωλήσεων (σε όγκο). Της ομάδας των κορυφαίων κατασκευαστών smartwatches ηγείται η Apple, με τη βασική ανταγωνίστρια τη Fitbit να ακολουθεί στη δεύτερη θέση.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, φθίνουσα είναι η πορεία των πωλήσεων υβριδικών ρολογιών, τα οποία ως επί το πλείστον είναι smartwatch που δεν είναι αφής, βασίζονται σε ιδιόκτητες πλατφόρμες και αισθητήρες, κυρίως από Ελβετούς ωρολογοποιούς. Η συγκεκριμένη κατηγορία είδε τις πωλήσεις της να μειώνονται κατά 22% σε ετήσια βάση το 2ο τρίμηνο του 2018. Σε επίπεδο χαρακτηριστικών, οι αναλυτές σχολιάζουν ότι πρόβλημα για τη συνολική αγορά παραμένει η διάρκεια ζωής της μπαταρίας, δεδομένων των μικροσκοπικών μπαταριών των συγκεκριμένων συσκευών. “Η Apple, η Samsung και η Huawei εργάζονται σταθερά για να βελτιστοποιήσουν το λογισμικό και το συνολικό σχεδιασμό, για να δημιουργήσουν χώρο για μεγαλύτερες μπαταρίες”, σημειώνει η Counterpoint.

Οι κατασκευαστές
Όπως αναφέρει η μελέτη (Counterpoint: Global Smartwatch Tracker), η Apple εξακολουθεί να κυριαρχεί στην αγορά smartwatches με μερίδιο 41%, σύμφωνα με τα στοιχεία του 2ου τριμήνου. Οι αναλυτές αποδίδουν την πορεία της Apple στη στρατηγική που υιοθέτησε το 4ο τρίμηνο του 2017, ενισχύοντας τα χαρακτηριστικά των smartwatches της σε λειτουργίες. Στο μεταξύ, το μερίδιο της έχουσας τη δεύτερη θέση στην παγκόσμια αγορά Fitbit αυξήθηκε από 8% το 2ο τρίμηνο του 2017 σε 21% την ίδια περίοδο του τρέχοντος έτους. Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Fossil, με την Amazfit - ανήκει στην κινεζική OEM Huami, η οποία με τη σειρά της είναι ο κατασκευαστής φορητών προϊόντων για τη Xiaomi - να έπεται με μερίδιο 4%, γεγονός που τη βάζει μεταξύ των μεγαλύτερων κατασκευαστών παγκοσμίως.

Στο μεταξύ, οι πωλήσεις της Garmin αυξήθηκαν κατά 35% σε ετήσια βάση το 2ο τρίμηνο του 2018, με την εταιρεία να συγκεντρώνει μερίδιο αγοράς 3%. Η εταιρεία ετοιμάζεται να λανσάρει νέο μοντέλο smartwatch, το οποίο αναμένεται να της εξασφαλίσει μεγάλη ανάπτυξη πωλήσεων μέχρι τα τέλη του 2018.

Από την πλευρά της, η Samsung είδε τις πωλήσεις smartwatch να μειώνονται κατά 17% το εξεταζόμενο διάστημα. Ωστόσο και η Samsung λανσάρισε τον Αύγουστο νέο μοντέλο smartwatch (το Gear S4), η πορεία του οποίου αναμένεται να φανεί στα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου του έτους.

Πηγή: http://www.sepe.gr

Οι νέες τεχνολογίες φέρνουν προσλήψεις για μία στις δύο εταιρείες...

nees proslipseisΚατά την περιρρέουσα - ίσως “τεχνοφοβική” - αντίληψη, οι νέες τεχνολογίες και οι αυτοματισμοί - που συνεπάγονται - οδηγούν σε σταδιακή κατάργηση θέσεων εργασίας σε μια σειρά από κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας. Όλο και περισσότερες μελέτες, που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, μάλλον συνηγορούν για το αντίθετο, εκτιμώντας ότι η ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών θα επιφέρει τόνωση της ζήτησης στην αγορά εργασίας ειδικά για υπαλλήλους που διαθέτουν τις κατάλληλες ψηφιακές δεξιότητες.

Έρευνα της Deloitte για τις μεσαίες επιχειρήσεις, η οποία διεξήχθη από την OnResearch, εξέτασε τις τρέχουσες τεχνολογικές τάσεις και το ρόλο με τον οποίο καθορίζουν τις επιχειρηματικές αποφάσεις. Σύμφωνα με την έρευνα, σχεδόν οι μισές από τις εταιρείες δηλώνουν ότι έχουν σχέδια να προσλάβουν περισσότερα άτομα απ’ όσα πριν από την εφαρμογή νέων τεχνολογιών και μόνο το ένα τέταρτο πιστεύει ότι θα χρειαστεί λιγότερους ανθρώπους. Συγκεκριμένα, το 46% των επικεφαλής ιδιωτικών εταιρειών λέει ότι σχεδιάζει να προσλάβει, σήμερα, περισσότερους ανθρώπους από ό,τι πριν από την εφαρμογή νέων τεχνολογιών, ενώ μόνο το 26% δηλώνει ότι θα απαιτήσουν λιγότερους ανθρώπους. Σε αυτό το “πολυσύχναστο”- τμήμα της αγοράς εργασίας, οι προγραμματιστές εφαρμογών, οι τεχνικοί δεδομένων και οι διαχειριστές έργων βρίσκονται σε έντονη ζήτηση.

Ταλέντα;
Τα κατάλληλα ταλέντα, ωστόσο, είναι δύσκολο να εντοπιστούν σε μια εξαιρετικά στενή αγορά εργασίας (για πρώτη φορά στα χρονικά στους τομείς αυτούς υπάρχουν περισσότερες θέσεις εργασίας απ’ ό,τι άνθρωποι για να τις καλύψουν. Η έλλειψη των κατάλληλων υποψηφίων στην κατάλληλη ηλικία εργασίας είναι τόσο σοβαρή, που ορισμένες πόλεις και κράτη - όπως εξηγεί η έρευνα - έχουν καταφύγει στην καταβολή χρηματικών κινήτρων για την προσέλκυση δυνητικών εργαζομένων.

Τα στελέχη επικεντρώνονται στην επανακατάρτιση και την επανασχεδίαση των θέσεων εργασίας, τις οποίες θεωρούν ως τις δύο κορυφαίες προτεραιότητες τους, καθώς επιδιώκουν να αυξήσουν το εργατικό δυναμικό μέσω της τεχνολογίας. Το στοίχημα για τα στελέχη των εταιρειών, συνεπώς, είναι να αναπροσανατολίσουν τις ομάδες τους για να αξιοποιήσουν το μεγαλύτερο όφελος από αναδυόμενες τεχνολογίες και να επανασχεδιάσουν θέσεις εργασίας, για να διευκολύνουν τη συνεργασία των ανθρώπων και των μηχανών. “Είναι σαφές ότι η τεχνολογία μετασχηματίζει σχεδόν κάθε έργο, θέση και οργάνωση στην αγορά. Οι ιδιωτικές εταιρείες αναγνωρίζουν ότι υπάρχει επείγουσα ανάγκη να προετοιμαστούν οι υφιστάμενοι εργαζόμενοι για αυτή τη μετατόπιση”, σχολιάζουν οι συντάκτες της μελέτης. Δεν είναι τυχαίο, συνεπώς, ότι η πλειοψηφία των ερωτηθέντων - 64% - λέει ότι επεξεργάζεται νέα στρατηγική για την προσέγγιση ταλέντων.

Να σημειωθεί ότι η έρευνα των Deloitte και OnResearch βασίστηκε σε 500 στελέχη των ΗΠΑ από ιδιωτικές εταιρείες μεσαίας κλίμακας.

Πηγή: http://www.sepe.gr

Το 24% των Ελλήνων διαθέτει βασικές ψηφιακές δεξιότητες

ellines dexiotitesΠολύ κοντά στο μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης βρίσκονται οι επιδόσεις των Ελλήνων όσον αφορά τις ψηφιακές δεξιότητες. Οι Έλληνες διαθέτουν βασικές ψηφιακές δεξιότητες σε ποσοστό 24% (26% ο αντίστοιχος ευρωπαϊκός μέσος όρος). Πάντως, μόνο το 22% του πληθυσμού έχει περισσότερες ψηφιακές δεξιότητες από τις βασικές, όταν το αντίστοιχο ποσοστό στην Ε.Ε. είναι 31%. (2017). Ωστόσο, όπως επισημαίνει σχετική έρευνα του ΙΟΒΕ, ειδικά όσον αφορά τα digital skills οι προηγμένες δεξιότητες είναι αυτές που επιτρέπουν στο άτομο να ωφεληθεί ουσιαστικά από την τεχνολογία και να ενισχύσει την παραγωγικότητά του και τελικά την οικονομική ανάπτυξη.

Για παράδειγμα, μια αύξηση του αριθμού των ατόμων με προηγμένες ηλεκτρονικές δεξιότητες κατά 80.000 συνδέεται με την αύξηση της ετήσιας δημιουργίας επιχειρήσεων κατά 500 νέες επιχειρήσεις. Στο μεταξύ, μια αύξηση του αριθμού των ατόμων με προηγμένες ηλεκτρονικές δεξιότητες κατά 80.000 αντιστοιχεί σε αύξηση του μέσου ετήσιου μισθού στο σύνολο της οικονομίας κατά €420. Επιπλέον, όπως διαπιστώνει η έρευνα, μια αύξηση του αριθμού των ατόμων στην Ελλάδα με προηγμένες ηλεκτρονικές δεξιότητες κατά 80.000 αντιστοιχεί σε αύξηση των συνολικών ετήσιων εξαγωγών ελληνικών αγαθών και υπηρεσιών κατά €1,2 δις.

Τέλος, μια αύξηση του αριθμού των ατόμων στην Ελλάδα με προηγμένες ηλεκτρονικές δεξιότητες κατά 80.000 αντιστοιχεί σε αύξηση του δείκτη τεχνολογικής υιοθέτησης του World Economic Forum κατά 0,41 μονάδες, γεγονός που μεταφράζεται σε βελτίωση της κατάταξής της Ελλάδας κατά 5 θέσεις στην Ε.Ε.: κατατάσσεται στην 22η θέση από την 27η θέση στις 28 χώρες που έχει σήμερα.

Συνεπώς, η Ελλάδα θα πρέπει άμεσα να κινηθεί, ώστε να μειώσει το χάσμα που διαπιστώνεται σε ψηφιακές δεξιότητες, το οποίο ουσιαστικά αποτελεί εμπόδιο στην οικονομική ανάπτυξη, στον εκσυγχρονισμό των χώρων εργασίας, αλλά και στην αποτελεσματικότερη λειτουργία των επιχειρήσεων, αλλά και του δημοσίου τομέα.

ICT specialists
Σύμφωνα με άλλο εύρημα της έρευνας του ΙΟΒΕ, μόνο το 1,6% των συνολικών απασχολούμενων στη χώρα, είναι επαγγελματίες των ΤΠΕ (ICT specialists), επίδοση που, επίσης, είναι από τις χαμηλότερες στην Ευρώπη. Η μελέτη διαπιστώνει, μάλιστα, ότι μια αύξηση του αριθμού των επαγγελματιών ΤΠΕ που απασχολούνται στην ελληνική οικονομία κατά 1.000 άτομα συνδέεται με την αύξηση του ελληνικού ετήσιου ΑΕΠ κατά €480 εκατ. σε πραγματικούς όρους.

“Η Ελλάδα, χρειάζεται μία τεχνολογική αλλαγή, να αντιμετωπίσει τις σοβαρές ελλείψεις της σε ψηφιακές δεξιότητες, ώστε να μην υστερεί στη διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού σε σχέση με τις άλλες χώρες”, ανέφερε ο Επίκουρος Καθηγητής του ΕΜΠ, κ. Άγγελος Τσακανίκας, παρουσιάζοντας τη μελέτη του ΙΟΒΕ.

Πηγή: sepe.gr

Η Google αποσύρει το Inbox...

inbox gmailΤώρα που έφτασε ο μεγάλος επανασχεδιασμός του Gmail, η Google δεν θεωρεί απαραίτητο πλέον το Inbox και το αποσύρει.

Σε ένα blog post της Τετάρτης, η Google δήλωσε ότι σκοπεύει να κλείσει το προϊόν ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα τέλη Μαρτίου 2019 "για να εστιάσει αποκλειστικά στο Gmail".

"Τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία του Inbox το 2014, μάθαμε πολλά για το πώς να φτιάξουμε καλύτερα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Έχουμε πάρει τις δημοφιλείς Inbox εμπειρίες και τις προσθέσαμε στο Gmail, για να βοηθήσουμε περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ανθρώπους να κάνουν περισσότερα με τα emails τους καθημερινά," Δήλωσε ο Product Manager της Gmail Matthew Izatt: "Καθώς κοιτάζουμε το μέλλον, θέλουμε να υιοθετήσουμε μια πιο εστιασμένη προσέγγιση που θα μας βοηθήσει να φέρουμε την καλύτερη εμπειρία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε όλους".

Ο γίγαντας του διαδικτύου εισήγαγε για πρώτη φορά το Inbox μόνο κατόπιν ειδικής πρόσκλησης, πριν το θέσει στη διάθεση του καθενός το 2015. Η εφαρμογή, η οποία ομαδοποιεί παρόμοιους τύπους αλληλογραφίας σε δέσμες και προσφέρει μια εύχρηστη λειτουργία "Snooze"που επιτρέπει να αναβάλλουμε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε μια μελλοντική ημερομηνία, είχε λάβει "εξαιρετική" βαθμολογία στην κριτική του PCMag.

Το νέο Gmail ενσωματώνει πολλές από τις λειτουργίες που έκανε η Google για πρώτη φορά στo Inbox, όπως το Smart Reply and Nudges, καθώς και τα πιο πρόσφατα όπως το Smart Compose. Η Google συνέταξε έναν οδηγό μετάβασης για να βοηθήσει τους χρήστες να μεταβούν από τo inbox στο νέο Gmail.

Εάν δεν έχετε ακόμα "αγαπήσει" το νέο Gmail, ίσως να πρέπει να το δοκιμάζετε. Η Google σχεδιάζει να μεταφέρει αυτόματα τους χρήστες στο νέο Gmail από τις 18 Σεπτεμβρίου. Έχετε την επιλογή να εξαιρεθείτε από το νέο Gmail μέχρι τις 16 Οκτωβρίου, έπειτα η Google σχεδιάζει να καταργήσει αυτήν την επιλογή.

Πηγή: https://gr.pcmag.com

Η Microsoft προσθέτει υποστήριξη Dolby Vision στο Xbox One

dolby visionΚαλά νέα για τους Xbox Insiders που έχουν στην κατοχή τους τηλεόραση με υποστήριξη Dolby Vision.

Η Microsoft ανακοίνωσε πως πλέον οι Insiders θα μπορούν να απολαύσουν στα Xbox One S και Xbox One X μια ενισχυμένη Dolby Vision εμπειρία στο Netflix. Το μόνο που χρειάζονται είναι μία συμβατή τηλεόραση και premium Netflix συνδρομή.

Μπορείτε να δείτε αν η τηλεόρασή σας είναι συμβατή πηγαίνοντας στις ρυθμίσεις του Xbox και συγκεκριμένα στην σελίδα 4K TV Details. Αν είναι συμβατή μπορείτε να ενεργοποιήσετε την συγκεκριμένη επιλογή από τα Settings > Display and sound > Video output > Video modes > Allow Dolby Vision. Έπειτα μπαίνετε στο Netflix επιλέγετε έναν Dolby Vision-friendly τίτλο και απολαμβάνετε την βελτιωμένη ποιότητα εικόνας.

Το Netflix δίνει την υποστήριξη Dolby Vision σε τίτλους όπως οι Altered Carbon, Stranger Things, Marvel's The Punisher και Lost In Space. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αναζητήσετε το ειδικό λογότυπο Dolby Vision στην εκάστοτε σειρά.

Ο επικεφαλής της ομάδας Xbox Insider έγραψε σε σχετικό blog post, "Το Dolby Vision μεταμορφώνει την εμπειρία της τηλεόρασης με ολοζώντανη ποιότητα εικόνας - εκπληκτική φωτεινότητα, αντίθεση και χρώματα τα οποία ζωντανεύουν την διασκέδαση. Συγκρίνοντας το με την απλή εικόνα, το Dolby Vision μπορεί να αποδώσει τα χρώματα καλύτερα από ποτέ, με εκπληκτική αντίθεση, φωτεινά χρώματα τα οποία είναι 40 φορές πιο έντονα και μαύρα τα οποία 10 φορές πιο σκοτεινά. Το αποτέλεσμα είναι μία ζωηρή, ρεαλιστική εικόνα που θα σας κάνει να ξεχάσετε ότι κοιτάτε μια οθόνη."

Πηγή: https://gr.pcmag.com/