imePOS...Το ολοκληρωμένο σύστημα παραγγελιοληψίας.

20264898 1888655464481597 3639417181622646735 nimePOS Το ολοκληρωμένο σύστημα παραγγελιοληψίας.

Απευθύνεται σε εστιατόρια, ξενοδοχεία, ψησταριές, πιτσαρίες, καφέ, μπαρ, επιχειρήσεις delivery, wine bar, take away.

Δείτε την εφαρμογή: http://ow.ly/aiC030e1mO7

Η χρήση customer analytics αυξάνει τα έσοδα των εταιρειών

customer analyticsΣε μια χρονική συγκυρία, όπου βασικό ζητούμενο για τις επιχειρήσεις είναι να αποκρυπτογραφήσουν τις υψηλές προσδοκίες των πελατών και να ανταποκριθούν σε αυτές, τα real-time consumer analytics εξελίσσονται σε διαβατήριο για την εταιρική επιτυχία. Ήδη, σήμερα περίπου δύο στις τρεις επιχειρήσεις απαντούν πως τα real-time consumer analytics είναι σημαντικά για τη συνολική τους επίδοση. Ακόμη περισσότερες, οκτώ στις δέκα, δηλώνουν πως θα παίξουν σημαντικό ρόλο μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Οι επιχειρήσεις, ανά τον κόσμο, έχουν πλήρως αντιληφθεί αυτήν την τάση και επενδύουν στον τομέα των real-time consumer analytics. Περίπου τα τρία τέταρτα των συμμετεχόντων σε έρευνα του Harvard Business Review Analytics Services, με την υποστήριξη της SAS, σημειώνουν ότι έχουν αυξήσει τις δαπάνες τους για λύσεις real-time consumer analytics σε σχέση με την περασμένη χρονιά.

Μάλιστα, σύμφωνα με τα ευρήματα της ίδιας έκθεσης, περίπου οι μισοί ερωτηθέντες δήλωσαν πως η χρήση των customer analytics προσέφερε σημαντική αύξηση στα έσοδα της εταιρείας τους. Στο μεταξύ, το 58% των ερωτηθέντων απαντά πως η εταιρεία τους παρατήρησε σημαντική αύξηση στο customer retention και το loyalty, ως αποτέλεσμα της χρήσης customer analytics. Επιπλέον, λίγοι πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες σημείωσαν πως η χρήση των real-time customer analytics, τους προσέφερε σημαντικά καλύτερη κατανόηση, αλλά και ενδυνάμωση του customer journey.

Early adapters
Η τάση των real-time consumer analytics ξεκίνησε από ορισμένους καταναλωτικούς κλάδους και πιο συγκεκριμένα από το λιανεμπόριο, τον τραπεζικό τομέα και τις τηλεπικοινωνίες, που αποτέλεσαν τους early adapters. Αυξημένη χρήση παρατηρείται και από τις εταιρείες, που γεννήθηκαν στην ψηφιακή εποχή. Αυτές οι εταιρείες εξοπλίζουν τους εργαζομένους τους με real-time data και εργαλεία, με στόχο να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους.

“Οι πελάτες, σήμερα, έχουν υψηλές προσδοκίες και περιμένουν από τις επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν σε αυτές, όπου κι αν βρίσκονται, οποιαδήποτε στιγμή. Ανταποκρίνονται σε εμπειρίες που είναι επίκαιρες, στοχευμένες και ειδικά διαμορφωμένες για τις δικές τους ανάγκες, ενώ απορρίπτουν εκείνες που δεν είναι. Για να ικανοποιήσουν αυτές τις απαιτήσεις των πελατών, οι εταιρείες πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να διαφοροποιήσουν τα brand τους αξιοποιώντας τα real-time analytics”, σημειώνουν οι αναλυτές.

Η μελέτη

Το Harvard Business Review Analytics Services πραγματοποίησε έρευνα για τα Real Time Analytics το Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2019, στην οποία συμμετείχαν 560 business leaders. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της SAS, της Intel και της Accenture Applied Intelligence. Η SAS συνεργάστηκε με το Harvard Business Review Analytics Services, με στόχο να εξετάσει πόσο σημαντική είναι αυτή η νέα τάση για τους σύγχρονους business leaders και να εξάγει σημαντικά συμπεράσματα για το μέλλον του κλάδου των analytics. Στην έρευνα πήραν μέρος 560 business leaders εκ των οποίων το 54% εργάζεται σε οργανισμούς άνω των 10.000 εργαζομένων και το 61% κατέχει θέση senior ή executive management.

Πηγή: http://www.sepe.gr

1 στις 2 εταιρείες αυξάνει τις επενδύσεις στην τεχνολογία το 2019

afxisis texnologiasΤην τεχνολογία επιστρατεύουν οι επιχειρήσεις, παγκοσμίως, στην προσπάθειά τους να βελτιώσουν τον εξαιρετικά σημαντικό τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Σε αυτήν τη λογική, οι εταιρείες, ανά τον κόσμο, επιδίδονται σε έναν πραγματικό αγώνα δρόμου, προκειμένου να θέσουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην υπηρεσία της εξυπηρέτησης των πελατών.

Αυτή η τάση αποτυπώνεται και στην κατανομή των επενδυτικών προϋπολογισμών των επιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Σύμφωνα με την Gartner, τα τρία τέταρτα των εταιρειών (75%) αύξησαν, το 2018, τις επενδύσεις στην τεχνολογία στους τομείς, που σχετίζονται με τη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη. Μάλιστα, η τάση αυτή εκτιμάται ότι θα γίνεται ολοένα και πιο έντονη τα επόμενα χρόνια.

Ήδη, για το τρέχον έτος, περισσότερες από μία στις δύο εταιρείες (52%), παγκοσμίως, απαντούν ότι οι προϋπολογισμοί τους, που αφορούν επενδύσεις σε επίπεδο τεχνολογίας για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη, θα είναι αυξημένες. Η ανάλυση δεδομένων των πελατών (Customer Αnalytics) είναι ο τομέας, που απορροφά τη μερίδα του λέοντος αυτών των επενδύσεων, ενώ σημαντικά κονδύλια απορροφά ήδη - και θα συνεχίσει να απορροφά - το digital marketing.

Να σημειωθεί ότι η έρευνα της Gartner (Gartner's 2019 Customer Experience Innovation Survey) συγκέντρωσε στοιχεία από 244 ερωτηθέντες σε επτά χώρες στη Βόρεια Αμερική, τη Δυτική Ευρώπη και την Ασία/Ειρηνικό, σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών. Στόχος της μελέτης ήταν η κατανόηση των προτεραιοτήτων, των επενδύσεων σε τεχνολογίες, που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση πελατών.

Η δύναμη των δεδομένων
Οι αναλυτές υπογραμμίζουν την τεράστια σημασία που έχει για τις επιχειρήσεις, αλλά και για τους ίδιους τους καταναλωτές, ο τομέας της ανάλυσης δεδομένων, ο οποίος μπορεί κυριολεκτικά να μεταμορφώσει την αγοραστική εμπειρία. Σύμφωνα με τη μελέτη, οι εταιρείες που επενδύουν στην τεχνολογία στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, είναι σε θέση να καλύπτουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τις ανάγκες των πελατών τους, αυξάνοντας προφανώς τον βαθμό ικανοποίησής τους.

Σύμφωνα με την ανάλυση της Gartner, οι αναδυόμενες τεχνολογίες, που αναμένεται να έχουν το μεγαλύτερο αντίκτυπο στα έργα εξυπηρέτησης πελατών τα επόμενα τρία χρόνια, είναι η τεχνητή νοημοσύνη (53%), οι εικονικοί βοηθοί των πελατών και τα chatbots (39%).

Στο μεταξύ, η έρευνα αποκαλύπτει ότι πολλές οργανώσεις αντιμετώπισαν καταστάσεις κρίσης στο πρόγραμμα εξυπηρέτησης των πελατών τους, τα τελευταία τρία χρόνια. Η οικονομική ή χρηματοοικονομική πίεση έχει επηρεάσει το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων (53%), αναγκάζοντας το να θέσει υπό αμφισβήτηση τις σχετικές μελλοντικές επενδύσεις.

Νέο θεματολόγιο καινοτομίας της Ε.Ε. για την περίοδο 2021-2027

espa2021 2027Τη στρατηγική της σε σχέση με την καινοτομία, επικαιροποιεί η Ευρωπαϊκή Ένωση, προκειμένου να προσαρμοστεί στις σύγχρονες απαιτήσεις. Χθες, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε την επικαιροποίηση της νομικής βάσης του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Καινοτομίας και Τεχνολογίας (ΕΙΤ), καθώς και το νέο στρατηγικό θεματολόγιο καινοτομίας του για την περίοδο 2021-2027.

Το EIT είναι ένας ανεξάρτητος οργανισμός, που δημιουργήθηκε το 2008, για να ενισχύει την ικανότητα της Ευρώπης να καινοτομεί. Αποσκοπεί στο να αντιμετωπίσει τις μεγάλες κοινωνικές προκλήσεις βελτιώνοντας την ικανότητα και τις επιδόσεις της Ε.Ε. στον τομέα της καινοτομίας μέσω της ολοκλήρωσης του τριγώνου της γνώσης, το οποίο σχηματίζουν η εκπαίδευση, η έρευνα και η καινοτομία.


Με προτεινόμενο προϋπολογισμό €3 δις, που αντιπροσωπεύει αύξηση κατά €600 εκατ. ή σε ποσοστό 25% σε σύγκριση με το τρέχον στρατηγικό θεματολόγιο καινοτομίας (2014-2020), το ΕΙΤ θα χρηματοδοτήσει δραστηριότητες υφιστάμενων και νέων κοινοτήτων γνώσης και καινοτομίας (ΚΓΚ) και θα στηρίξει την ικανότητα 750 ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για καινοτομία.

Το Ινστιτούτο, με το νέο αυξημένο προϋπολογισμό θα τονώσει την καινοτομία, υποστηρίζοντας πάνω από 10.000 πτυχιούχους των μεταπτυχιακών σπουδών μάστερ και διδακτορικού στο πλαίσιο των ΚΓΚ. Επίσης, θα υποστηρίξει περίπου 600 νέες νεοφυείς επιχειρήσεις και περισσότερες από 7.000 υπάρχουσες νεοφυείς επιχειρήσεις. Ο αναθεωρημένος κανονισμός για το ΕΙΤ και η απόφαση της Επιτροπής σχετικά με το στρατηγικό θεματολόγιο καινοτομίας για την περίοδο 2021-2027 θα υποβληθούν προς συζήτηση και έγκριση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και στο Συμβούλιο.

Νέες κοινότητες γνώσεις

Σήμερα, το EIT υποστηρίζει οκτώ κοινότητες γνώσης και καινοτομίας, οι οποίες φέρνουν σε επαφή επιχειρήσεις, πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα για να σχηματίσουν διασυνοριακές εταιρικές συμπράξεις. Το στρατηγικό θεματολόγιο καινοτομίας που προτείνεται για την περίοδο 2021-2027 αποσκοπεί στην επίτευξη των ακόλουθων στόχων:

- Αύξηση του περιφερειακού αντικτύπου των κοινοτήτων γνώσης και καινοτομίας. Το ΕΙΤ θα ενισχύσει τα δίκτυα του αναπτύσσοντας περιφερειακές στρατηγικές προβολής, με σκοπό τη συμμετοχή περισσότερων ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, επιχειρήσεων και ερευνητικών οργανισμών.

- Τόνωση της ικανότητας καινοτομίας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το Ινστιτούτο θα υποστηρίξει 750 ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με χρηματοδότηση, εμπειρογνωμοσύνη και καθοδήγηση, δίνοντας τους τη δυνατότητα να αναπτύξουν οικονομικές δραστηριότητες στους τομείς ενδιαφέροντος τους.

- Παράλληλα, σύμφωνα με τον υφιστάμενο προγραμματισμό, το ΕΙΤ θα δρομολογήσει δύο νέες ΚΓΚ, οι οποίες θα επιλεγούν σε τομείς, που σχετίζονται περισσότερο με τις πολιτικές προτεραιότητες του προγράμματος “Ορίζων Ευρώπη”. Η πρώτη θα επικεντρωθεί στους κλάδους του πολιτισμού και της δημιουργικότητας και προγραμματίζεται να ξεκινήσει το 2022. Ο τομέας προτεραιότητας της δεύτερης νέας ΚΓΚ θα αποφασιστεί σε μεταγενέστερο στάδιο, με την έναρξη της να προβλέπεται το 2025.

Πηγή: http://www.sepe.gr/

scanEat...Ο πιο προσωποιημένος τρόπος για να παραγγείλεις

scan eatscanEat

scanEat…ο πιο προσωποποιημένος τρόπος για να παραγγείλεις με μια κίνηση! Μια καινοτόμος εφαρμογή για απ’ ευθείας παραγγελίες μέσω smartphones και tablets. Δείτε την εφαρμογή μας:  https://scaneat.gr/