Την ψήφο εμπιστοσύνης του παγκόσμιου καταναλωτικού κοινού συνεχίζουν να προσελκύουν τα “έξυπνα” ρολόγια, γεγονός που αποδεικνύει η σταθερά ανοδική πορεία των πωλήσεων. Οι πωλήσεις smartwatches κατά το 2ο τρίμηνο του 2019 αυξήθηκαν κατά 44% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, φθάνοντας τα 12,3 εκατ. συσκευές από 8,6 εκατ. συσκευές την αντίστοιχη περίοδο του 2018.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Strategy Analytics, η αμερικανική Apple παραμένει ο ξεκάθαρος ηγέτης της αγοράς smartwatches, με το προϊόν της στην κατηγορία των “έξυπνων” ρολογιών να διατηρεί την πρώτη θέση της παγκόσμιας αγοράς. Για το 2ο τρίμηνο του 2019, το μερίδιο της εταιρείας ανήλθε στο 46% από 44% ένα χρόνο νωρίτερα.
Όπως προκύπτει από τα ίδια στοιχεία, το εξεταζόμενο διάστημα η Samsung επέστρεψε στη δεύτερη θέση της παγκόσμιας κατάταξης των κατασκευαστών smartwatches, ενώ η Fitbit υποχώρησε στην τρίτη θέση.
Αναλυτικά, η Apple διέθεσε στην παγκόσμια αγορά 5,7 εκατ. συσκευές στη διάρκεια του 2ου τριμήνου του 2019, πετυχαίνοντας ισχυρότατη αύξηση κατά 50% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, όταν είχε εμφανίσει πωλήσεις 3,8 εκατ. smartwatches.
Από την πλευρά της, η Samsung διέθεσε παγκοσμίως, στη διάρκεια του 2ου τριμήνου του 2019, 2 εκατ. smartwatches παγκοσμίως, υπερδιπλασιάζοντας τις πωλήσεις της σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, όταν είχαν διαμορφωθεί στα επίπεδα των 0,9 εκατ. συσκευών. Το παγκόσμιο μερίδιο αγοράς της εταιρείας στην κατηγορία των smartwatches αυξήθηκε σε 15,9%, από 10,5% την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Οι κατασκευαστές
Στο μεταξύ, η Fitbit κατέκτησε στη διάρκεια του 2ου τριμήνου του τρέχοντος έτους την τρίτη θέση της διεθνούς αγοράς smartwatches με πωλήσεις 1,2 εκατ. συσκευών, έναντι 1,3 εκατ. ένα χρόνο νωρίτερα. Πάντως, το μερίδιο αγοράς της εταιρείας μειώθηκε κατά πολύ και κατήλθε φέτος στο 9,8% από 15,2% το 2ο τρίμηνο του 2018.
Οι υπόλοιποι παίκτες της αγοράς πέτυχαν – από κοινού – πωλήσεις 3,4 εκατ. smartwatches στην παγκόσμια αγορά από 2,6 εκατ. συσκευές το αντίστοιχο διάστημα του 2018. Σε επίπεδο μεριδίων αγοράς κινήθηκαν -αθροιστικά – στο 27,9% φέτος, από 29,8% την ίδια περίοδο του περασμένου έτους.
Σύμφωνα με παλαιότερη ανάλυση της Gartner, καθώς η κατηγορία των smartwatches συνεχίζει να “ωριμάζει” σταδιακά θα υπάρξει περαιτέρω εξειδίκευση των κατασκευαστών, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν αρκετές προϊοντικές υποκατηγορίες, όπως παιδικά “έξυπνα” ρολόγια ή συσκευές που εξυπηρετούν ειδικά τμήματα κοινού, όπως άτομα με ιατρικά ζητήματα, που πρέπει να παρακολουθούνται.
Πηγή: http://www.sepe.gr/