• 1
  • 2
  • 3
  • 4

Τα “έξυπνα” ηχεία θα ξεπεράσουν τα table…

Εξαιρετική δυναμική επιδεικνύει η νεόκοπη αγορά των “έξυπνων” ηχείων (smart speakers), που λειτουργούν ως ψηφιακοί βοηθοί, όπως το Google Home, το Echo της Amazon ή το HomePod της Apple. Τη...

Τα “έξυπνα” ηχεία θα ξεπεράσουν τα tablets έως το 2021

20 04 2019

Ανοδικά θα κινηθεί η παγκόσμια αγορά Πλη…

Ανοδικά θα κινηθεί το 2019, αλλά και το επόμενο έτος, η παγκόσμια αγορά Πληροφορικής, καθώς τόσο οι καταναλωτές, όσο και οι επιχειρήσεις, αλλά και ο Δημόσιος τομέας, θα συνεχίσουν να...

Ανοδικά θα κινηθεί η παγκόσμια αγορά Πληροφορικής το 2019

18 04 2019

Στα online κανάλια πωλήσεων επενδύουν τα…

Εκτεταμένες επενδύσεις στις ψηφιακές τεχνολογίες, τα online κανάλια πώλησης και την ηλεκτρονική επικοινωνία με τον πελάτη, έχουν πραγματοποιήσει την τελευταία πενταετία οι αλυσίδες σουπερμάρκετ στην Ελλάδα. Οι συγκεκριμένες επενδύσεις περιλαμβάνονται...

Στα online κανάλια πωλήσεων επενδύουν τα ελληνικά σουπερμάρκετ

16 04 2019

Στους καλύτερους εργοδότες στην Ελλάδα ο…

Σημαντική εκπροσώπηση έχει, για ακόμη μία χρονιά, ο ευρύτερος κλάδος της Τεχνολογίας μεταξύ των εταιρειών, οι οποίες διακρίνονται για το εργασιακό περιβάλλον που προσφέρουν στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα...

Στους καλύτερους εργοδότες στην Ελλάδα οι εταιρείες Τεχνολογίας

12 04 2019

Υποχρεωτική χρήση βιομετρικών χαρακτηρισ…

Κοινά ελάχιστα χαρακτηριστικά ασφαλείας, με υποχρεωτική τη χρήση βιομετρικών χαρακτηριστικών, αποκτούν τα δελτία ταυτότητας σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Τα νέα ψηφιοποιημένα δελτία ταυτότητας θα έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά ασφάλειας...

Υποχρεωτική χρήση βιομετρικών χαρακτηριστικών στις νέες ταυτότητες

08 04 2019

Μηχανογράφηση καταστήματος στη Ξάνθη...

Το κατάστημα HIGHWAY COFFEE στην Ξάνθη, μηχανογραφήθηκε με το imePos, από τον επίσημο αντιπρόσωπο της ΙΜΕ Πληροφορική, στη Βόρεια Ελλάδα ΠΡΑΞΗ Ε.Π.Ε.  

Μηχανογράφηση καταστήματος στη Ξάνθη...

06 04 2019

Πιο διαφανείς οι ηλεκτρονικές αγορές εντ…

Πιο διαφανείς γίνονται οι ηλεκτρονικές αγορές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, σε μια προσπάθεια να θωρακιστούν περαιτέρω τα δικαιώματα των καταναλωτών, όταν αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω Διαδικτύου. Αυτό προβλέπει, μεταξύ άλλων...

Πιο διαφανείς οι ηλεκτρονικές αγορές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης

04 04 2019

Στην τεχνολογία επικεντρώνονται οι εταιρ…

Ψηφιακό προσανατολισμό αποκτά, σταδιακά, η επενδυτική ατζέντα των επιχειρήσεων παγκοσμίως. Οι οικονομικοί διευθυντές (CFOs) μετατοπίζουν, πλέον, τις εταιρικές δαπάνες από τις επενδύσεις για την περικοπή κόστους στις επενδύσεις στην τεχνολογία...

Στην τεχνολογία επικεντρώνονται οι εταιρικές δαπάνες την προσεχή διετία

02 04 2019

windows partnerintel partnergold partner